آغاز مجدد بارندگی ها از اواخر امشب از غرب کشور

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هم زمان با افزایش غلظت و انباشت آلاینده های جوی در شهر های پرجمعیت، از اواخر وقت امشب سامانه بارشی از غرب ایران وارد کشور خواهد شد.

آغاز مجدد بارندگی ها از اواخر امشب از غرب کشور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور کیش از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی درباره شرایط آب و هوا اضافه نمود: هوای تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد امروز تا حد ناسالم برای گروه های حساس است و در صورت کنترل نشدن منابع آلاینده (ثابت و متحرک) ممکن است کیفیت هوا در بعضی ساعت ها تا حد ناسالم برای همه گروه ها به ویژه در منطقه ها صنعتی و پرتردد کاهش یابد.

وی افزود: امروز جوی آرام در کشور حاکم خواهد شد و هم زمان از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی نو در بعضی نقاط کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش پراکنده شروع خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز گرم باد جنوبی در گیلان و اردبیل را خواهیم داشت و فردا و پس فردا ورود سامانه بارشی به نیمه شمالی کشور موجب بارش برف و باران، تندباد و کاهش محسوس دما خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا در استان های گیلان، مازندران، مرکزی و غرب اصفهان بارش باران پیش بینی می گردد.

به گفته گودرزی، روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق و مرکز کشور، شرق سواحل شمالی و زاگرس مرکزی تداوم خواهد داشت و حتی غرب اصفهان هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دریای خزر در این مدت مواج و متلاطم است و در خلیج فارس نیز امروز مواج پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: آسمان تهران امروز قسمتی ابری و غبارآلود است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آغاز مجدد بارندگی ها از اواخر امشب از غرب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مجدد بارندگی ها از اواخر امشب از غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید