صادرات انبه و خبرنگارانناس پیشبرد روابط تجاری برد-برد است

به گزارش وبلاگ تور کیش، صفحه رسمی توئیتر سفارت ایران در کاراکاس عصر شنبه با انتشار رپرتاژی تصویری از برداشت و صادرات محصولات انبه و خبرنگارانناس در ونزوئلا بیان کرد که صادرات این میوه ها به ایران با هدف تقویت روابط مالی مکمل دو کشور انجام می گردد.

صادرات انبه و خبرنگارانناس پیشبرد روابط تجاری برد-برد است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ تور کیش، سفارت ایران در کاراکاس از ارسال محموله انبه و وبلاگ تور کیشناس ونزوئلا به مقصد این کشور به عنوان پیشبرد روابط تجاری برد-برد دو کشور اطلاع داد.

صفحه رسمی توئیتر سفارت ایران در کاراکاس عصر شنبه با انتشار رپرتاژی تصویری از برداشت و صادرات محصولات انبه و وبلاگ تور کیشناس در ونزوئلا بیان کرد که صادرات این میوه ها به ایران با هدف تقویت روابط مالی مکمل دو کشور انجام می گردد.

پست توئیتری سفارت ایران تأکید نموده که این کشور می تواند دروازه عرضه محصولات ونزوئلا در بازار 400 میلیون نفری منطقه باشد.

ایران در فاصله ماه های مه و ژوئن با هدف یاری به برطرف بحران ناشی کمبود سوخت در ونزوئلا و غلبه بر تبعات تحریم آمریکا علیه بخش انرژی دو کشور، پنج نفت کش حامل بنزین را زیر سایه تهدیدهای ایالات متحده به سواحل ونزوئلا رساند.

هم زمان، نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا گفت: خود را موظف می دانم به ایران بروم و شخصاً از این مردم تشکر کنم. او همچنین اعلام نمود که در جریان سفر آینده خود به تهران توافق نامه های در زمینه انرژی و سایر بخش ها با ایران امضاء خواهد نمود.

البته مرحله دوم صادرات سوخت ایران به ونزوئلا با موفقیت دور نخست همراه نبود. روزنامه وال استریت ژورنال 10 روز پیش مدعی شد که چهار نفت کش ایرانی که حامل سوخت برای ونزوئلا بوده اند، توسط ایالات متحده توقیف و به سوی هیوستون راهنمایی شده اند. ایران نخست این ادعا را رد کرد ولی بیژن زنگنه، وزیر نفت این کشور، چهار روز بعد توضیح داد که چهار نفت کشی که در راستا ونزوئلا توسط آمریکا توقیف شده، حامل بنزین بارگیری شده در ایران بوده ولی مالکیت آن ها متعلق به جمهوری اسلامی نبوده است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "صادرات انبه و خبرنگارانناس پیشبرد روابط تجاری برد-برد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات انبه و خبرنگارانناس پیشبرد روابط تجاری برد-برد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید