صعود نفت به پلی آف لیگ بسکتبال

به گزارش وبلاگ تور کیش، تیم بسکتبال نفت آبادان با کسب پیروزی مقابل اکسون تهران، به عنوان تیم دوم گروه الف، راهی مرحله پلی آف لیگ شد.

صعود نفت به پلی آف لیگ بسکتبال

به گزارش وبلاگ تور کیش، در جریان بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، دو ملاقات از گروه الف مسابقات برگزار گردید که تیم های آویژه صنعت و نفت آبادان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

در بازی نخست امروز، شاگردان حماد سامری در تیم نفت پیروز شدند با حساب 77 بر 53 اکسون تهران را شکست دهند و صعود خود به مرحله پلی آف را به عنوان تیم دوم گروه الف، قطعی نمایند. در این گروه شهرداری گرگان با پیروزی در همه مسابقات صدرنشین است.

نتایج چهار کوارتر این ملاقات به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 17 - 10 نفت

کوارتر دوم: 21 - 18 نفت

کوارتر سوم: 20 - 8 نفت

کوارتر چهارم: 19 - 17 نفت

در خاتمه این بازی، سالار منی فوروارد قدرتی نفت با عملکرد خیره نماینده خود 21 امتیاز، 16 ریباند و 2 پاس گل به ثبت رساند تا ضمن دبل دبل کردن، با تاثیرگذاری 41، بهترین بازیکن زمین گردد.

در دیگر بازی امروز هم آویژه صنعت مشهد در ملاقاتی سخت مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که در خاتمه با اختلاف 4 امتیازی و نتیجه 70 بر 66 پیروز شد.

نتایج کوارترهای این بازی به توضیح زیر رقم شد:

کوارتر اول: 19 - 25 آویژه

کوارتر دوم: 24 - 16 مس

کوارتر سوم: 11 - 16 آویژه

کوارتر چهارم: 12 - 13 آویژه

در خاتمه این ملاقات، الکساندر پونجاویچ با کسب 22 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس گل برای آویژه، تاثیرگذاری 33 را در این بازی به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود نفت به پلی آف لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود نفت به پلی آف لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید