علت تعلل دانشگاه رامین در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی چیست؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، 5 تشکل دانشجویى دانشگاه رامین خوزستان در نامه اى خطاب به رئیس این دانشگاه نوشتند: چرا دانشگاه ما در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی دیر اقدام نموده است؟

علت تعلل دانشگاه رامین در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی چیست؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، 5 تشکل دانشجویى دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در نامه اى خطاب به سیادت، رئیس این دانشگاه در مورد تبعیض آموزشی و اجرا نکردن مصوبات وزارت علوم نوشتند: چرا دانشگاه ما به خصوص در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی دیر اقدام نموده و به طور کامل شرح داده نشده و هنوز دانشجویان در سردرگمی و بلاتکلیفی می باشند.

در بخشى از این نامه آمده است:

به استحضار می رساند با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی دانشگاه ها از اسفندماه و تبعات بدی که برای دانشجویان به وجود آورده دانستن چند نکته لازم است.

نخست اینکه دانشگاه ما همانند دانشگاه های کشور اقدام به برگزاری کلاس های مجازی نموده است که در نوع خود یک حرکت درست و قابل تحسین و تقدیر می باشد، اما باید دقت گردد که تمام دانشجویان امکان دسترسی به فضای مجازی و اینترنت را با توجه به نبود زیرساخت لازم در کشور و همچنین گوشی های با سیستم عامل اندروید با توجه به مسائل مالی ندارند.

در وهله دوم اینکه چرا دانشگاه ما به خصوص در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی دیر اقدام نموده و به طور کامل شرح داده نشده و هنوز دانشجویان در سردرگمی و بلاتکلیفی می باشند.

با توجه به مطالب ارائه شده توسط آموزش دانشگاه و اینکه اولویت برای دانشجویان ترم آخر می باشد، اما همچنان این دانشجویان نیز بلاتکلیف بوده و معین نشده است کسانی که دروسی را با ورودی های 96و 97 و 98 برداشته اند چه برنامه ای برای اتمام درس و فارغ التحصیلی آنان وجود دارد.

برای ورودی های 98و 97و96 با توجه به اینکه اگر بیماری به همین سرعت در حال شیوع باشد و دانشگاه ما کماکان بسته باشد حذف ترم خواهند شد (به گفته آموزش) آیا واقعا آموزش ما پیش بینی لازم را برای عقب نماندن دروس نموده و می تواند دروس عقب افتاده آنان را جبران کند. با توجه به تجربه دانشجویان در دانشگاه و ضعف عملکردی آموزش چنین امری خیلی مشکل به نظر می آید.

در سرانجام به عرض می رسانیم با توجه به نظر کارشناسان حوزه سلامت مبنی بر ادامه دار بودن این بیماری تا پاییز و احتمال ریشه کن نشدن آن تا ساخت واکسن این بیماری و همچنین با توجه به صحبت های اخیر رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی که فرمودند باید خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم نمی گردد کشور را تعطیل کرد و از شما خواهشمندیم در صورت امکان از مقامات بالا دست و تصمیم گیرنده بخواهید که در مورد بازگشایی دانشگاه یا فاصله گذاری اجتماعی اقدام فرمایید و یا اینکه از برنامه های جایگزین مانند فضای پیغام رسان واتساپ یا پیغام رسان های داخلی مانند بله یا ارتباط ویدئویی با برنامه اسکایپ برای تدریس استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علت تعلل دانشگاه رامین در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تعلل دانشگاه رامین در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید