معروف ترین پارک های آبی و هتل های آنتالیا را بشناسید

به گزارش وبلاگ تور کیش، آنتالیا به عنوان دومین شهر مهم و توریستی ترکیه در کنار دریای مدیترانه واقع شده و گزینه ای عالی برای کسانی است که به شهرهای ساحلی و دریا علاقه مند هستند. شهر آنتالیا مملو از تفریحات آبی، هتل های ساحلی، پارک های آبی، سواحل بکر و آرام و بعلاوه انواع جاذبه های فرهنگی، گردشگری و تفریحی است. علاوه بر این نزدیکی آنتالیا به ایران و ارزان بودن سفر به این شهر هر ساله مسافران ایرانی زیادی را راهی ترکیه می نماید.

معروف ترین پارک های آبی و هتل های آنتالیا را بشناسید

در ادامه پارک های آبی و هتل های معروف آنتالیا معرفی می شوند.

پارک های آبی معروف آنتالیا

آنتالیا علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی و طبیعت سرشار، به لحاظ آثار و ساخته های انسانی نیز در بین گردشگران معروف است. این شهر به داشتن پارک های آبی بزرگ و هیجان انگیز مشهور است که هر ساله افراد زیادی به منظور سرگرمی در این پارک ها به آنتالیا سفر می نمایند. در ادامه با تعدادی از این پارکها آشنا می شوید.

پارک آبی دلفین لند: یکی از مکان های سرگرمیی آنتالیا، پارک آبی دلفین لند است که در آن انواع دلفین ها به چشم می خورد. نمایش دلفین های بازیگوش و سرگرمی آن ها بسیار هیجان انگیز و مفرح است. این پارک علاوه بر دلفین، بخش های سرگرمیی گوناگون دیگری نیز دارد.

لند آف لجندز: دیگر پارک آبی هیجان انگیز آنتالیا، لند آف لجندز نام دارد که دارای بیش از 42 نوع سرسره در گروه ترسناک، میانه و آرام است و گردشگران با توجه به سلیقه خود می توانند از آنها استفاده نمایند. بعلاوه در این پارک آبی نهنگ سفید و دلفین هم نگهداری می گردد که برای علاقهمندان به طبیعت بسیار جالب توجه است.

رکسوس پریمیوم تروی: در نزدیکی هتل ریکسوس آنتالیا، پارک آبی رکسوس پریمیوم تروی قرار گرفته است که خدمات سرگرمیی متنوع و جالب با کیفیت بالایی به مسافران ارائه می دهد. از جمله جذابیت های این پارک آبی می توان به برج تروجان، نمایش دلفین ها، خوک سفید و نهنگ سفید اشاره نمود.

هتل های معروف آنتالیا

نزدیک بودن هتل محل اقامت به پارکهای آبی، یکی از فاکتورهای مدنظر گردشگران است. در ادامه، تعدادی از این هتلها معرفی شده است.

هتل رکسوس پریمیوم تروی: یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا، ریکسوس داون تاون نام دارد که در نزدیکی ساحل کنیالتی قرار گرفته است. این هتل در سال 1990 ساخته شده و از آن موقع تا به امروز چندین بار بازسازی شده است. این هتل دارای 360 اتاق با امکانات رفاهی مناسب و خدمات لوکس است و در نزدیکی یکی از برترین پارک های آبی آنتالیا قرار گرفته است.

هتل گرانادا لاکچری بلک: بعضی از هتل ها به منظور رفاه و سرگرمی مسافران دارای پارک آبی اختصاصی هستند که با رزرو اتاق، امکان استفاده از آن به راحتی وجود دارد. یکی از این هتل ها گرانادا لاکچری بلک نام دارد که در سال 2016 افتتاح شد. پارک آبی این هتل با بیش از 10 سرسره لاکچری در کنار دیگر امکانات رفاهی، آن را به هتل مورد توجه گردشگران تبدیل نموده است.

فاصله ایران تا آنتالیا

شاید برایتان سوال باشد که فاصله دقیق ایران تا آنتالیا چقدر است؟ پاسخ این سوال به نوع سفر شما بستگی دارد. در ادامه فاصله هوایی و زمینی تهران تا آنتالیا آنالیز شده است.

هوایی: فاصله هوایی تهران تا آنتالیا حدود چهار ساعت و 30 دقیقه است. نزدیک ترین فرودگاه به آنتالیا در 13 کیلومتری شمال شرقی مرکز این شهر قرار گرفته است.

زمینی: در صورتی که از تهران با خودرو شخصی قصد سفر به آنتالیا دارید، نزدیک به 29 تا 30 ساعت در راه خواهید بود.

منبع: همگردی

به "معروف ترین پارک های آبی و هتل های آنتالیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین پارک های آبی و هتل های آنتالیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید