هفتمین دوره مسابقات مهارت سنجی فن آورد برگزار گردید

به گزارش وبلاگ تور کیش، هفتمین دوره مجموعه مسابقات مهارت سنجی فن آورد در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

هفتمین دوره مسابقات مهارت سنجی فن آورد برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تور کیش، مرحله نهایی هفتمین دوره مجموعه مسابقات مهارت سنجی فن آورد با هدف حل مسائل فناورانه به واسطه کشف افراد مستعد و با مهارت در رشته برنامه نویسی، امروز آدینه 3 دی ماه در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

رقابت های تخصصی فن آورد در شهریور ماه امسال آغاز شده و با مشارکت گسترده متخصصان و دانشجویان به حل مسائل شرکت ها و سازمان ها می پردازد. در مرحله اول مسئله ای به صورت اینترنتی برای شرکت کنندگان ارسال شد و پس از داوری راه چاره های ارائه شده، افراد برگزیده به مرحله نهایی دعوت شدند.

مرحله نهایی این رویداد امروز 3 دی با حضور بیش از 40 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

محمدحسین قمری، دبیر مجموعه مسابقات مهارت سنجی فن آورد در این باره اظهار کرد: فن آورد از سال 1393 با هدف حل مسئله و شناسایی افراد مستعد و با مهارت در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد و از سال 1395 به عنوان یکی از 100 خدمت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان و فناور ارائه می گردد و تا کنون در رشته های گرافیک، برنامه نویسی کامپیوتر و اندروید، داده کاوی، گرافیک و معماری به حل مسائل واقعی شرکت ها پرداخته است.

وی اضافه نمود: هدف فن آورد تبدیل چالش های واقعی صنعت به مسئله است. همواره مسئله هایی مطرح و ارائه می شد، اما هیچ وقت استقبال از صنعت وجود نداشت، بنابراین هم راستا کردن این مسائل در یک زمان واحد برای فناور چالش بوده است.

قمری اعلام کرد: از سه نفر اول این رویداد با جوایز نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هفتمین دوره مسابقات مهارت سنجی فن آورد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین دوره مسابقات مهارت سنجی فن آورد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید