وان پلاس 31 مارس از هدست بی سیم Bullets Wireless Z2 هم رونمایی می کند

به گزارش وبلاگ تور کیش، وان پلاس قرار است در روز 31 مارس (11 فروردین، 5 روز دیگر) طی یک رویدادی از گوشی وان پلاس 10 پرو برای بازارهای جهانی رونمایی کند. اما اینطور که به نظر می رسد یک هدست بلوتوث با نام وان پلاس Bullets Wireless Z2 نیز به این گوشی می پیوندد.

وان پلاس 31 مارس از هدست بی سیم Bullets Wireless Z2 هم رونمایی می کند

اگرچه وان پلاس را بیشتر به خاطر تولید گوشی های پرچم دار اما مقرون به صرفه می شناختیم اما شرکت چینی طی یکی دو سال اخیر تصمیم گرفت به بخش های مختلفی از بازار ورود کند. از جمله این موارد می توان به گوشی های میان رده، اقتصادی، گجت های پوشیدنی نظیر ساعت هوشمند، ایربادز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

وان پلاس قرار است 5 روز دیگر، طی یک رویداد جهانی از گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی کند. البته این گوشی پیش تر برای بازار چین معرفی گشت و در دسترس هم قرار گرفت. اما مطابق سیاست هر سال وان پلاس، باید شاهد عرضه جهانی این گوشی نیز باشیم که قرار است به زودی این اتفاق رخ دهد. شرکت غالبا رونمایی و عرضه گوشی هایش چه در بازار چین و چه در بازار جهانی همزمان بود اما اخیرا تصمیم گرفت اندکی در این سیاست خود تغییر ایجاد کند و ابتدا بازار کشور خود را اولویت قرار دهد.

با این حال وان پلاس 10 پرو قرار نیست در این رویداد تنها باشد چرا که یک هدست بلوتوثی تحت عنوان Bullets Wireless Z2 نیز در رونمایی به آن می پیوندد. اینطور که از نام آن پیداست، باید این گجت پوشیدنی را جانشین وان پلاس Bullets Wireless Z بدانیم که در سال 2020 رونمایی و راهی بازار شد. طبیعتا برای رونمایی از یک جانشین، دو سال مدت زمان زیادی محصول می شود اما با این حال خوشحالیم که وان پلاس تصمیم گرفته این هدست را رونمایی کند.

از اوایل این ماه شایعاتی در رابطه با با نسل دوم این هدست بلوتوثی منتشر شده بود و به همین علت انتظار داشتیم طی همین روزها خبر رونمایی آن را بشنویم. طبق اطلاعات منتشر شده، این ایربادزها مقرون به صرفه ترین نمونه هایی هستند که در سبد محصولات شرکت چینی وجود دارند. البته اگر خوب دقت کنید می بینید این محصول کاملا هم بی سیم نیست. یک سیم نسبتا کوتاه دو سر بادز را به هم متصل می کند و در بین راه هم کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و رسانه و میکروفون مکالمه تعبیه شده است. از آن جایی که محصول میزان کوچکی دارد و با بلوتوث به گوشی ها متصل می شود، به هدست بی سیم معروفیت دارد.

این ایربادز در دو رنگ مشکی و آبی و با قابلیت مغناطیسی راهی بازار می شود. قابلیت مغناطیسی به آن ها این امکان را می دهد تا زمانی که در گوشتان قرار ندارند، به یکدیگر بچسبند تا بسیار جمع و جورتر به نظر برسند. خصوصا زمانی که دور گردن تان قرار گرفته است، این قابلیت می تواند فوق العاده کاربردی باشد. متأسفانه از بابت مشخصات فنی این هدست اطلاعی در اختیار نداریم. اما فقط 5 روز تا رونمایی از آن زمان به جای مانده بنابراین نیازی هم نیست خیلی منتظر بمانیم. البته قرار بود از روز گذشته اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر شود که چیزی را شاهد نبودیم.

طبق آنچه که می دانستیم، قرار بود دیروز، فردا و سه روی دیگر، اطلاعاتی در رابطه با کیفیت بیس وان پلاس Bullets Wireless Z2، سرعت شارژ و میزان مقاومت در برابر نفوذ آب منتشر شود. دیروز که خبر خاصی منتشر نشد حال باید دید فردا و سه روز دیگر چه پیش می آید. با این حال همانطور که گفته شد 5 روز دیگر شاهد رونمایی رسمی این هدست خواهیم بود و نیازی نیست خیلی خود را درگیر خبرهای دیگر کنیم.

در نهایت اما یک اشاره به وان پلاس 10 پرو هم داشته باشیم که قرار است به عنوان یک پرچم دار راهی بازار شود. این گوشی نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO AAMOLED خواهد داشت که رفرش ریت آن به 120 هرتز می رسد. همچنین اندروید 12، رابط کاربری OxygenOS 12.1، دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و 50 مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت فیلم برداری 8K، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 80 واتی سایر مشخصات این محصول را تشکیل می دهند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 31 مارس از هدست بی سیم Bullets Wireless Z2 هم رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 31 مارس از هدست بی سیم Bullets Wireless Z2 هم رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید