کراس اوور لوکس کادیلاک GT4 با پیشرانه بنزینی عرضه شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، شرکت لوکس کادیلاک از کراس اوور نو خود با نام GT4 رونمایی نموده و فعلا قرار است روانه بازار چین گردد. کادیلاک GT4 از نظر ظاهری بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد و از چراغ های جلوی دوتایی و باریک و فندر فلاپ های مشکی رنگ در آرک چرخ ها بهره می برد. محصول نو کادیلاک در دو مدل 25T لاکچری و مدل 28T اسپرت در اختیار مشتریان و علاقه مندان بازار چین قرار می گیرد.

کراس اوور لوکس کادیلاک GT4 با پیشرانه بنزینی عرضه شد

در نمای عقبی این خودروی شاهد طراحی خاص محصولات کادیلاک هستیم و چراغ های T شکل آن که یک نوار کرومی سرتاسری به یکدیگر متصل شده اند، گویای این قضیه است. کادیلاک GT4 در چین و به وسیله جوینت ونچر سایک-جی ام ساخته می گردد. این خودرو بر مبنای پلتفرم E2 جنرال موتورز پیشرفته است. محصول نو کادیلاک قرار است در چین با خودروهایی همانند آئودی Q3، ب ام و X1 و مرسدس بنز GLA به رقابت بپردازد.

کادیلاک GT4 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4633، 1878 و 1536 میلی متر بوده و 2800 میلی متر نیز فاصله بین دو محور آن تعبیه شده است. وزن خالص این خودرو نیز 1610 کیلوگرم اعلام شده و با سیستم انتقال قدرت جلومحرک به علاقه مندان ارائه خواهد شد. این خودرو 3 میلی متر پهنای کمتری نسبت به XT4 دارد

مدل 28T اسپرت کادیلاک GT4 همانطور که از نامش بر می آید، از ظاهر اسپرت تری بهره می برد و سقف و ستون های مشکی رنگ آن خودنمایی می نماید. این خودرو بعلاوه مجهز به جلو پنجره ماتریسی، رینگ های آلیاژی با دیزاین متفاوت و اسپرت تر، کالیپرهای ترمز قرمز و قاب آینه های مشکی نیز است.

برخلاف بسیاری از خودروهای نو در بازار چین، کادیلاک GT4 برقی نبوده و از پیشرانه برقی بهره می برد. در حال حاضر خبری در خصوص عرضه مدل پلاگین هیبریدی یا حتی برقی این خودرو منتشر نشده است. مدل 25T لاکچری کادیلاک GT4 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تروبوشارژ است که می تواند 204 اسب بخار قدرت فراوری کند و با نهایت سرعت 205 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

مدل 28T اسپرت کادیلاک GT4 قدرتمندتر بوده و از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می برد که قادر به فراوری 230 اسب بخار قدرت و حرکت با نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت است. روی چراغ های این مدل طبق های دودی رنگ به چشم می خورند و در سپر عقب آن نیز چهار خروجی اگزوز تعبیه شده است. این خودرو در حال حاضر تنها روانه بازار چین خواهد شد و سه ماهه اول 2023 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

منبع: Carnewschina

منبع: دیجیکالا مگ

به "کراس اوور لوکس کادیلاک GT4 با پیشرانه بنزینی عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اوور لوکس کادیلاک GT4 با پیشرانه بنزینی عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید