78.5 درصد دانش آموزان خوزستانی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند

به گزارش وبلاگ تور کیش، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حال حاضر پوشش نوبت اول واکسیناسیون دانش آموزان خوزستانی 97.7 درصد و نوبت دوم 78.5 درصد است.

78.5 درصد دانش آموزان خوزستانی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند

کوروش مودت گفت: در آیین نامه تازه برای بازگشایی حضوری مدارس، بحث فاصله گذاری عنوان نشده در حالی که در خوزستان حدود سه هزار و 500 کلاس درس با جمعیت بالای 35 دانش آموز داریم.

به گفته او، بر اساس دستورالعمل ابلاغی، استفاده از ماسک و رعایت تهویه برای بازگشایی مدارس مهم است در حالی که همه مدارس خوزستان تهویه ندارند و پنجره ها را باز می نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می گوید: در شرایط فعلی دانش آموزان مشکوک به کرونا، مبتلایان به کرونا و بیماران زمینه ای نمی توانند در مدارس حاضر شوند، اما دیگر دانش آموزان باید در مدرسه حضور داشته باشند.

این مقام مسئول یکی از مسائل مدارس را کمبود کولر دانست و گفت: در سال های اخیر تعدادی از کولر های مدارس دچار مشکل شده اند که با توجه به باز شدن پنجره ها ممکن است مسائلی ایجاد گردد هر چند در حال تامین کولر برای بعضی مدارس هستیم.

آقای مودت ادامه داد: بیش از یک میلیون و 90 هزار دانش آموز در استان، وجود دارد که در پی غیرحضوری برگزار کردن مدارس، میانگین چاقی دانش آموزان خوزستان نسبت به میانگین کشوری سه درصد بالاتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با وجود اینکه خوزستان در توزیع تبلت، رتبه نخست در کشور را دارد، تا به امروز حدود 12 هزار تبلت توزیع نموده ایم، اما هنوز 90 هزار دانش آموز به تبلت دسترسی ندارند.

در حال حاضر 2 شهرستان خوزستان در شرایط نارنجی، 15 شهرستان زرد و 10 شهرستان آبی کرونایی هستند.

وبلاگ تور کیش خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "78.5 درصد دانش آموزان خوزستانی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "78.5 درصد دانش آموزان خوزستانی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید