BMW M 2 بالاخره رونمایی شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، BMW گیربکس 6 سرعته دستی را به صورت استاندارد ارائه می دهد، اما گیربکس 8 سرعته M Steptronic با Drivelogic یک گزینه است.

BMW M 2 بالاخره رونمایی شد

نسل دوم BMW M 2 بالاخره رونمایی شد؛ با استایل تازهی که آن را از بقیه سری 2 متمایز می نماید که این تنها نیمی از معادله است. نشان محبوب M به جهانیان اجازه می دهد بدانند این کوپه، یک پیشرانه قدرتمند دارد.

به گزارش موتور1، M2 تازه از موتور S58 بی ام و برای نیرو دادن به چرخ های عقب استفاده می نماید. این موتور 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توئین توربوشارژر، 453 اسب بخار (333 کیلووات) قدرت فراوری می نماید که نسبت به نسل قبلی خود 48 اسب بخار افزایش نشان می دهد و گشتاور آن نیز 550 نیوتن متر است.

BMW گیربکس 6 سرعته دستی را به صورت استاندارد ارائه می دهد، اما گیربکس 8 سرعته M Steptronic با Drivelogic یک گزینه است.

M2 با گیربکس دستی 4.1 ثانیه طول می کشد تا شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت داشته باشد. مدل های مجهز به گیربکس اتوماتیک می توانند سرعت را در 3.9 ثانیه کامل نمایند.

بی ام و حداکثر سرعت خودرو را به صورت الکترونیکی در 250 کیلومتر در ساعت، محدود می نماید.

با بسته اختیاری M Drivers Package سرعت می تواند به 284 کیلومتر در ساعت نیز افزایش یابد. قدرت توقف از ترمز های جلو شش پیستونه و عقب تک پیستونه با رنگ آبی متالیک به دست می آید. رنگ قرمز نیز به عنوان یک گزینه مطرح است.

شرکت، M2 مدل 2023 را در کارخانه سن لوئیس پوتوسی خود در مکزیک فراوری خواهد نمود. این خودروساز میخواهد این کوپه را در آوریل سال 2023 در بازار ایالات متحده عرضه کند. زمانی که وارد شد، قیمت اولیه آن 63194 دلار خواهد بود.

منبع: فرادید

به "BMW M 2 بالاخره رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BMW M 2 بالاخره رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید