آسیب شناسی درست مسائل، سبب حرکت جامعه می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش، استاندارفارس با اشاره به آسیب های موجود در فضای مجازی گفت: فرصت جدیدی برای نظام بوجود آمده، لذا باید تهدید های موجود در این فضا ها را به فرصت تبدیل کنیم؛ که ضروری است بیش از پیش در عمل به وظایف خود اهتمام داشته و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهیم.

آسیب شناسی درست مسائل، سبب حرکت جامعه می گردد

دکتر محمدهادی ایمانیه در ملاقات با مدیرکل صدای و سیمای مرکز فارس مدیریت ارشد استان را در کنار و همراه سازمان صداوسیمای استان دانست و گفت: آسیب شناسی درست مسائل و مسائل سببِ تزریق حرکت و توان نو به کشور می گردد.

او، پرورشِ بدون هویت بچه ها کشور را از اصلی ترین مسائل موجود یاد کرد و اضافه نمود: باید به سمت احیا هویت ایرانی اسلامی با استفاده از جنبه های هنری، علمی، اجتماعی و اعتقادی حرکت کنیم.

ایمانیه به نقش موثر صدا و سیما در شناسایی و معرفی ظرفیت های موجود در استان تاکید نمود و با اشاره به رتبه برتر فارس در حوزه وقف در کشور گفت: رسانه ملی در جهت احیا و ارزش اضافه نموده موقوفات، استان را کمک کند.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان در زمینه های مختلف گفت: مسئولان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی ظرفیت های مختلف استان را احصا و در راستای خدمت رسانی به مردم و ایجاد ذهنیت مثبت و ایجاد حس غرور به جوانان اقدام نمایند.

او بعلاوه از صداوسیمای استان خواست منصفانه، مشفقانه و عادلانه مسائل ناشی از کم کاری یا سوء عملکرد مدیران در استان را موشکافانه آنالیز و نسبت به اطلاع رسانی به مدیران ارشد و در صورت عدم توجه به مردم اقدام کند.

وبلاگ تور کیش فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آسیب شناسی درست مسائل، سبب حرکت جامعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب شناسی درست مسائل، سبب حرکت جامعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید