احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا سرانجام کار دولت سیزدهم

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:بهارستان با توجه به جمعیت بالا احتیاج به بیمارستان دارد و پیش بینی می کنیم فاز یک این بیمارستان تا سرانجام کار دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا سرانجام کار دولت سیزدهم

شاهین شیرانی، امروز(پنجشنبه، 18 فروردین) در جلسه شورای اداری استان اصفهان که در شهرداری بهارستان برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از احتیاجهای اساسی بهارستان بیمارستان است که در 18 خرداد پارسال مقرر شد یک بیمارستان 250 تخت خوابی احداث گردد و شرکت عمران برای این منظور باید 4 هکتار زمین اختصاص دهد و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد.

وی اضافه نمود: بهارستان با توجه به جمعیت بالا احتیاج به بیمارستان دارد و پیش بینی می کنیم فاز یک این بیمارستان تا خاتمه کار دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

به گزارش وبلاگ تور کیش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توضیح داد: بهارستان به دو پایگاه سلامت احتیاج دارد و هر پایگاهی 3 میلیارد تومان هزینه احتیاج دارد که زمین این دو پایگاه آماده است. زیربنای هر سازه 350 متر است که اگر اعتبار آن تامین گردد تا خاتمه هفته دولت می توانیم این پایگاه ها را به بهره برداری برسانیم.

احداث آرامستان از احتیاجهای ضروری بهارستان

بعلاوه شبانی، شهردار بهارستان گفت: یکی از احتیاجهای اصلی این شهر، دفتر ثبت احوال است که باید در بهارستان احداث گردد. بعلاوه بیش از 20 سال است که مردم بهارستان در حسرت داشتن یک آرامستان هستند که 10 هکتار زمین در نزدیکی کوه های لاشتر پیش بینی شده بود که محیط زیست با این امر مخالفت نموده است.

وی اضافه نمود: تعداد اتوبوس های برون شهری بهارستان کم است و نوسازی هر اتوبوس 6 میلیارد تومان هزینه دارد که در این باره و تامین اعتبار باید چاره سازی گردد.

شبانی ادامه داد: دو فرهنگسرا بیشتر نداریم و در بخش ورزشی نیز بهارستان امکانات کمی دارد و تنها یک سالن ورزشی داریم که این سالن باید به بخش خصوصی واگذار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا سرانجام کار دولت سیزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا سرانجام کار دولت سیزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید