بزرگراه چمران کجاست؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، معرفی

بزرگراه شهید چمران یک بزرگراه شمالی غربی است که در گذشته با نام بزرگراه پارک وی شناخته می شد. در حاشیه این بزرگراه مراکز عمومی پرشماری قرارگرفته اند که مهم ترین آن ها پنج دانشگاه اصلی تهران هستند. از جمله مراکز مهم اطراف این بزرگراه می توان به هتل استقلال، سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی تهران، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، بیمارستان دکتر شریعتی، بوستان تبادل نظر و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه تهران، پل مدیریت و هتل پارسیان آزادی اشاره نمود.

بزرگراه چمران کجاست؟
ابتدای بزرگراه چمران در میدان توحید

از محله های مهم اطراف بزرگراه می توان به ترتیب از شمال به غرب به محله های ولنجک، اوین، امیرآباد، کوی نصر، باقرخان و نصرت اشاره نمود.

هتل پارسیان آزادی در حاشیه بزرگراه چمران

طول بزرگراه چمران 11.5 کیلومتر است.

نمای بزرگراه چمران از روی پل مدیریت

آدرس

بزرگراه چمران از پارک وی شروع می گردد و تا میدان توحید امتداد می یابد.

موقعیت قرارگیری بزرگراه شهید چمران روی نقشه

دسترسی

برای ورود به بزرگراه چمران می توانید به ترتیب از شمال به غرب از ورودی های بزرگراه شهید مدرس، چهارراه پارک وی، بزرگراه یادگار امام، خیابان سئول، بزرگراه نیایش، شهرک غرب، خیابان مدیریت، خیابان ملاصدرا، بزرگراه همت ، بزرگراه حکیم، خیابان کارگر شمالی، بزرگراه جلال آل احمد، خیابان نصر، خیابان شهید گمنام، خیابان باقرخان، خیابان ستارخان، خیابان نصرت، میدان توحید و تونل توحید بهره ببرید.

میدان توحید، انتهای بزرگراه چمران

بعلاوه اگر قصد سفر با وسایل نقلیه عمومی را دارید می توانید از ایستگاه متروی توحید در ابتدای غربی این بزرگراه واقع شده است بهره ببرید و پس از خروج از ایستگاه از اتوبوس های بی آر تی که از این بزرگراه می گذرند بهره ببرید و در اماکن یاد شده بالا در بزرگراه پیاده شوید.

ترافیک و تردد بالای خودروها در بزرگراه چمران

در این بزرگراه تاکسی و ون به تعداد بسیاری و به مقصد مراکز مهم شمال و غرب تهران تردد می نمایند.

ورودی تونل توحید

آیا شما نیز از عبور از این بزرگراه تجربه و خاطره ای دارید؟ نظرات خود را با وبلاگ تور کیش و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "بزرگراه چمران کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگراه چمران کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید