بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان

به گزارش وبلاگ تور کیش، بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان کدام است ؟

رپرتاژ آگهی - دوربین های مداربسته امروزه با پیشرفت تکنولوژی دارای انواع مختلف از نظر ظاهری و کارایی می باشند که هرکدام بمنظور استفاده در موارد خاصی فراوری می گردد. یکی از قابلیت هایی که امروزه در دوربین های مداربسته بکار برده می گردد قابلیت پلاک خوانی می باشد که بدین طریق با نصب دوربین مدار بسته در مکانهای باز مانند خیابان ، جاده ، پارکینگ ها و …. می توان به شناسایی خودروها ، ازدحام آنها و همچنین تخلفتاتی که از سوی آنها صورت گیرد بوسیله نصب این دوربین های مداربسته پیگیری کرد که ما در مقاله امروز دوربین مداربسته شرکت الکامپ می خواهیم به آنالیز خصوصیات این دوربین های مداربسته پلاک خوان بهمراه بهترین شرکت ارائه دهنده آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان

از چه نوع دوربین مداربسته ای برای خواندن پلاک استفاده کنیم ؟

اگر بخواهیم از دوربین مداربسته آنالوگ برای این منظور استفاده کنیم این دوربین های بخاطر قدیمی بودنشان دارای کیفیت تصویر پایینی می باشند بطوریکه حداکثر کیفیت فراوری شده توسط آنها برابر است با 720 TVl که این معادل 0.5 مگاپیکسل دوربین های مداربسته دیجیتال است ، که در شرایطی این دوربین مداربسته دارای زاویه دید 75 درجه باشد و از لنز 3.6 میلیمتری استفاده کند قادر است تا مسافت 3 متر پلاک خودروها را ثبت کند. برای بهتر شدن این میزان کیفیت تصویر و مسافت دید می توان از دوربین مداربسته آنالوگ HD یا AHD بهره برد که با پرداخت هزینه ای در حدود دوربین های مداربسته آنالوگ می توان شاهد ثبت تصاویر با کیفیت بود.

اما اگر قصد ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت بهمراه بهترین امکانات جانبی سخت افزاری و نرم افزاری را دارید، دوربین های مداربسته تحت شبکه بهترین گزینه برای این منظور می باشد. درست است که این دوربین های مداربسته دارای هزینه بسیار بالایی هستند اما بهترین کیفیت تصویر و امکاناتی به کاربر ارائه می دهند که دو نوع قبلی از ارائه آن به کاربران عاجز می باشند.

دوربین های مداربسته پلاک خوان باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

- قابلیت WDR

استفاده از قابلیت WDR باعث می گردد که دوربین مداربسته در هنگامی که منبع نور شدید مانند نور چراغ جلو خودرو به سمت لنز آن می تابد کنترل کند تا با استفاده از این قابلیت بتواند با کیفیت بالا تصاویری از پلاک خودرو را ثبت کند و آنرا به کاربر ارائه دهد.

- دید درشب خوب

یکی دیگر از قابلیت هایی که دوربین مداربسته پلاک خوان باید داشته باشد قابلیت دید در شب قوی می باشد تا در هنگام تاریکی محیط بتواند از پلاک خودرو و اطراف آن کار تصویر برداری با کیفیت بالا را انجام دهد.

- فاصله کانونی بالا

در انواع دوربین ها ؛ چه دوربین مداربسته و چه دوربین های دیگر هرچه فاصله کانونی کمتر باشد زاویه دید دوربین مداربسته بیشتر می گردد اما بهمین اندازه میزان بزرگنمایی و عمق دید سوژه ها پایین تر می باشد.

در صورتیکه اگر فاصله کانونی لنز دوربین افزایش یابد با اینکه زاویه دید آن کم می گردد اما بهمان اندازه توانایی بزرگنمایی آن بالا می رود و در این حالت دوربین مداربسته می تواند جزئیات سوژه را در فاصله بیشتر رصد کند که این برای قابلیت تشخیص پلاک مناسب می باشد.

- استفاده از دستگاه ضبط مرکزی با کیفیت

برای این کار بهتر است از یک دستگاه ضبط مرکزی کیفیت بالا برای این کار استفاده گردد تا تصاویر با کیفیت بالا ثبت گردد. در غیر اینصورت حتی اگر بهترین دوربین مداربسته را بکار ببرید تصاویر دارای کیفیت مناسب نمی باشند و این باعث هدر رفتن هزینه می گردد.

حال با توجه به مطالب گفته شده ، برای خرید مطمئن مشتریان این دوربین های مداربسته را از کدام محل معتبر می توانند خریداری کنند ؟

برای تهیه این دوربین های مداربسته بهتر است که مشتریان از مکانهای معتبر آنها را خریداری کنند تا بعداً دچار مشکلاتی از قبیل پایین بودن کیفیت دوربین مداربسته ، قیمت نامناسب و عدم دریافت خدمات پس از فروش در امان بمانند. که برای این منظور ما بشما شرکت الکامپ را معرفی می کنیم.

شرکت الکامپ با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه صنف دوربین های مداربسته بشناسه صنفی 0467127323 و انجام بیش از 4000 پروژه پیروز در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب دوربین مدار بسته و دیگر سیستم های حفاظتی جزء 5 شرکت برتر در سطح کشور می باشد که همیشه سعی داشته با ارائه کالا با کیفیت بهمراه قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش ، رضایت مشتری را جلب کند که تا به امروز در این زمینه نسبت به دیگر رقباء پیشتاز بوده است، برای همین منظور محصولات با برندهایی به مشتریان عرضه می نماید که شرایط فوق را برای کاربران فراهم آورد تا آنها یک خرید پیروز را با مراجعه به شرکت الکامپ تجربه کنند.

برندهای دوربین مداربسته ارائه از سوی شرکت الکامپ عبارتند از :

دوربین مداربسته برند PELCOTECH

دوربین مداربسته برند PELCOTECH بهترین برندی است که شرکت الکامپ به مشتریان خود ارائه می نماید که از مهمترین خصوصیات این دوربین مداربسته کیفیت تصویر فوق العاده آن می باشد که دلیل آن استفاده از حسگر و چیپست تصویر ساخت شرکت SONY می باشد که باعث شده بسیاری از مشتریانی از این دوربین های مداربسته بمنظور نظارت از اماکن خویش استفاده می کنند تحت تأثیر کیفیت آن قرار بگیرند.برای همین منظور شرکت الکامپ این برند از دوربین مداربسته را با 5 سال ضمانت تحت پوشش قرار داده که تا الآن هیچ شرکتی چنین خدمات طولانی مدتی برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

دوربین های مداربسته تشخیص پلاک عبارتند از :

مشتریان عزیزی که قصد خرید دوربین مدار بسته از سوی شرکت الکامپ را دارند می توانند با شماره گیری 02188552766 مشاوره لازم را از سوی کارشناسان شرکت دریافت کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس شرکت و دیدن محصولات دیگر می توانند به وب سایت شرکت الکامپ به نشانی amniatcctv.com مراجعه کنند.

منبع : فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته الکامپ

منبع: شفقنا اقتصادی

به "بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید