بیش از 9 میلیون جهانگرد در ایام نوروز وارد استان اصفهان شدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، بیش از 9 میلیون جهانگرد در ایام نوروز وارد استان اصفهان شدند.

بیش از 9 میلیون جهانگرد در ایام نوروز وارد استان اصفهان شدند

علیرضا ایزدی گفت: با توجه به آمار ارسالی به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از روز 24 اسفند سال 1401 بیش از 9 میلیون و 90 هزار نفر دنیاگرد و مسافر نوروزی وارد این استان شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، دنیاگردی و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: براساس این آمار، بیش از پنج میلیون و 143 هزار نفر نیز از بناهای تاریخی و جاذبه های دنیاگردی استان بازدید نموده اند که میدان نقش دنیا، باغ فین کاشان، باغ موزه چهلستون و باغ پرندگان از جمله پربازدیدترین محوطه های تاریخی و دنیاگردی استان بودند.

وی اضافه نمود: در طی این مدت بیش از 2 میلیون و 30 هزار نفر دنیاگرد حداقل به مدت یک شب در استان اصفهان اقامت نموده اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و 440 هزار نفر فقط در شهر اصفهان اقامت داشته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان با اشاره به 693 مورد بازدید نظارتی از اماکن تاریخی و دنیاگردی استان اصفهان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز اضافه نمود: بیشترین دنیاگردان نوروزی در این ایام در اصفهان، کاشان، نطنز، خور و بیابانک و نائین حضور داشتند.

منبع: همگردی

به "بیش از 9 میلیون جهانگرد در ایام نوروز وارد استان اصفهان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 9 میلیون جهانگرد در ایام نوروز وارد استان اصفهان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید