ثبت 77 رکورد فراوری در سال 99

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه می گوید در سال 99 بیش از 77 رکورد فراوری را با شرایط تحریم و شیوع کرونا ثبت شد.

ثبت 77 رکورد فراوری در سال 99

هادی نباتی نژاد اظهار کرد: در سال 99 بیش از 77 رکورد فراوری را با شرایط تحریم و شیوع کرونا و... داشتیم و می توان گفت طی سال گذشته و 6 ماهه اول امسال این شرکت توانسته عملکرد بسیار خوبی در حوزه فراوری داشته باشد. برای مثال اگر اجرای پروژه خط لوله گوره به جاسک و فراوری محصولات نو انجام نمیشد، در صنایع پایین دستی و کشور دچار مشکل می شدیم.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه در قُله کار می نماید و می درخشد و برای امسال هم برنامه ها مختلفی همانند از طرح تحول دیحیتال تا فراوری محصولات مختلف را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به بعضی از حاشیه های به وجود آمده برای مجموعه فولاد مبارکه گفت: گاهی اوقات بعضی نقدها با غرض ورزی سیاسی همراه می گردد که می تواند فراوری را دچار مشکل کند یا اینکه فضا به سمت تخریب فولاد مبارکه جلو می رود. رویکردی که ارتباطی با فضای تخصصی فراوری و صنعت ندارد.

نباتی نژاد اضافه نمود: روابط عمومی فولاد مبارکه سالهاست کارهای مختلفی را انجام می دهد و ساختار منسجمی در این حوزه وجود دارد. برای مثال واحد مستندسازی فولاد مبارکه سالهاست که در این حوزه فعالیت داشته و هرساله تمام کوشش بر این بوده تا این مجموعه روبه جلو حرکت کند.

وی توضیح داد: حداقل در 6 ماه گذشته تحولات مهمی در همه بخشهای حوزه روابط عمومی داشته ایم.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه نمود: همیشه دغدغه ای در حوزه انتشارات و تبلیغات وجود داشت که ما برای آن یک واحد جدا تاسیس کردیم. بعلاوه فراوری محتوا و شرایط را بهبود دادیم و اگر خبرنامه، پایگاه خبری ایراسین و فراوری اخبار فولاد مبارکه را رصد کنید، متوجه اندازه تغییرات در این بخش خواهید شد.

نباتی نژاد با بیان اینکه اکنون صندلی روابط عمومی فولاد مبارکه تغییر نموده و نمی توان آن را با 10 سال پیش مقایسه کرد اضافه نمود: ما در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در پی جریان سازی رسانه ای برای حمایت از فراوری به ویژه فراوری در صنایع معدنی هستیم.

نباتی نژاد اضافه نمود: یکی از اقدامات مجموعه روابط عمومی در حوزه آموزش، برگزاری دوره ژورنالیست صنعت برای اهالی رسانه است که می تواند شناخت خوبی از صنعت را برای وبلاگ تور کیش بوجود آورد.

وی ادامه داد: ما در پی پیشرو بودن در رسانه ایم و ساختارهای خود را به روز نموده ایم. در این زمینه انتقاد پذیر هستیم و کارنمودهای ارائه شده را قبول داریم.

رویکرد روابط عمومی فولاد مبارکه جریان سازی رسانه ای برای حمایت از فراوری است

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه نمود: برای بهبود تعامل میان روابط عمومی فولاد مبارکه و رسانه ها، شیوه نامه رسانه ای تدوین شده و برای آن قاعده تعریف کردیم تا در نهایت ارزیابی در فولاد مبارکه انجام گردد؛ البته نقدهایی بر ارزیابی وجود داشت که آن اضافه شدن شاخص های نو برای این موضوع بود. اما باید اشاره گردد که این شیوه نامه معیار اصلی آن ضوابط وزارت فرهنگ و ارشاد است و رسانه ها به 3 گروه رسانه های تخصصی، غیر تخصصی و عمومی تقسیم و نحوه تعامل با آنها تعیین شده است.

وی ادامه داد: با وجود انتظار رسانه ها از ما و حجم بالای کاری سعی کردیم ارتباط خوبی با رسانه ها داشته و جوابگوی عزیزان رسانه ای باشیم.

نباتی نژاد توضیح داد: کوشش بر این است که فراوری محتوای تخصصی در حوزه صنعت صورت بگیرد. بر همین اساس اتاق خبر برای این موضوع تشکیل شده و مبنای کار ما یک رویکرد تخصصی و حرفه ای در حوزه صنعت است. البته اعتقاد داریم ما یک خانواده رسانه ای هستیم و رسانه های دیگر حتما باید در فراوری به ما یاری نمایند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ضمن ملاقات با اصحاب رسانه به تعامل و همکاری بیشتر میان مجموعه روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و رسانه تاکید نمود.

نباتی نژاد در این ملاقات اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این جلسه تعامل سازنده با فعالان عرصه رسانه و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه های آنها برای افزایش تعامل و هم اندیشی با صاحبان قلم است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که در حوزه ارتباط با رسانه نمی توان یکطرفه پیش رفت. در این زمینه برترین راه گفت وگو و نقد است که خوشبختانه در این جلسه شاهد ارائه نقدها و پیشنهادهای رسانه های مختلف بودیم .

وی گفت: طی چند ماه اخیر کوشش بر این بوده که شرایط رسانه ای در فولادمبارکه بهبود یابد. در این راستا امیدواریم بتوانیم در بخش روابط عمومی فولادمبارکه بسته کامل ارتباطی با رسانه ها را داشته باشیم.

به گفته مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، طی جلسات قبلی که با اصحاب رسانه برگزار گردید موارد بسیاری مطرح شده که در حال آنالیز آنها هستیم و خبرهای خوبی برای رسانه ها داریم. البته یکسری مسائل همچنان وجود دارد که با همفکری و برگزاری جلسات، مسائل مرتبط درخصوص ارتباط بین رسانه ها و روابط عمومی باید حل گردد.

نباتی نژاد با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه یک صنعت ملی است در ادامه اضافه نمود: شعار امسال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست و ما باید مانع ها را برداریم و از رسانه ها هم پشتیبانی و حمایت لازم را به عمل آوریم.

به گفته وی، با توجه به بالا بودن تعداد رسانه هایی که با مجموعه روابط عمومی فولاد مبارکه در تعامل و همکاری هستند، ممکن است چالش هایی در زمینه ارتباط با رسانه ها به وجود آید که قابل حل کردن است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اضافه نمود: بازوهای اصلی روابط عمومی و صنعت، خبرگزاری ها، صداوسیما، پایگاه های خبری، رسانه های مکتوب و آنلاین هستند.

نباتی نژاد اضافه نمود: فولاد مبارکه در سال 99 و 1400 فراز و نشیب های بسیاری به جهت فراوری و حضور در مسئولیت های اجتماعی داشت که در نوع خود بی نظیر بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ثبت 77 رکورد فراوری در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 77 رکورد فراوری در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید