مرد عاشق برای همسرش تاج محل ساخت!

به گزارش وبلاگ تور کیش، یک مرد هندی عاشق و علاقمند به آثار باستانی، با ساختن ساختمانی شبیه تاج محل برای همسرش عشق و وفاداری خود را ثابت نموده است.

مرد عاشق برای همسرش تاج محل ساخت!

به گزارش وبلاگ تور کیش، تاج محل از پرآوازه ترین بنا های جهان و آرامگاه زیبا و باشکوهی است که در نزدیکی شهر آگره و در 200 کیلومتری جنوب دهلی نو مرکز هند واقع شده است و یکی از عجایب هفتگانه نو جهان به شمار می رود.

با این حال عمارت ساخته شده به وسیله این مرد هندی، 800 کیلومتر دورتر در شهر برهانپور بنا شده است. هزینه ساخت این عمارت 200 هزار دلار (15 میلیون روپیه) بوده است.

تاج محلی که آناند پراکاش چوکسی تاجر 52 ساله هندی بنا نموده تقریبا یک سوم مقدار اصلی است و سه سال برای ساختن آن موقع صرف شده است.

وی گفت که برای ساخت این خانه از سنگ مرمری استفاده شده که در ساخت تاج محل بکار رفته است. او میخواهد پرچم هند را بر بالای گنبد این عمارت نصب کند و نماد هایی از محبوب ترین مذاهب هند را بر روی چهار مناره آن قرار دهد.

آناند گفت ما می خواهیم پیغام صلح و دوستی مذاهب را ارسال کنیم. نفرت زیادی در اطراف وجود دارد، اما عشق همه مسائل زندگی را حل می نماید و تاج محل نماد آن است.

منبع: فرارو

به "مرد عاشق برای همسرش تاج محل ساخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد عاشق برای همسرش تاج محل ساخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید