همکاری سونی و هوندا برای فراوری خودروی برقی

به گزارش وبلاگ تور کیش، سونی و هوندا در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک شرکت تازه طراحی خودرو های الکتریکی هستند. این سرمایه گذاری هنوز نهایی نشده است، اما دو شرکت یادداشت تفاهمی را به این منظور امضا نموده اند. انتظار می رود این شرکت تازه که هنوز نامی از آن برده نشده است، در امسال تشکیل گردد و فروش اولین خودروی الکتریکی این دو شرکت برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

همکاری سونی و هوندا برای فراوری خودروی برقی

به گزارش وبلاگ تور کیش، هوندا اولین مدل را فراوری خواهد نمود، سونی پلتفرم خدمات حمل و نقل را توسعه خواهد داد و شرکت نو طراحی، توسعه و فروش خودرو ها را به عهده خواهد گرفت. حاصل این همکاری ترکیبی از تخصص هوندا در ساخت و بازاریابی خودرو و قابلیت های سونی در زمینه حسگر های تصویر، مخابرات و تفریح خواهد بود.

کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل سونی در بیانیه ای می گوید: هدف سونی پر کردن دنیا با احساسات به وسیله قدرت خلاقیت و فناوری است. هوندا تجربه و دستاورد های گسترده ای در صنعت خودرو در طول سالیان متمادی جمع آوری نموده است و همچنان هم به پیشرفت در این زمینه ادامه می دهد. ما قصد داریم به وسیله این همکاری فضای تحرک را به فضایی احساسی تبدیل کنیم و حرکت را با ایمنی، تفریح و سازگاری ترکیب کنیم.

توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا می گوید: شرکت نو با اتخاذ رویکردی گسترده و جاه طلبانه برای خلق ارزش هایی که فراتر از انتظارات و تصورات مشتریان است، در خط مقدم نوآوری، تکامل و توسعه تحرک در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. ما این کار را با استفاده از فناوری و دانش روز هوندا و همسوسازی دارایی های تکنولوژیکی هر دو شرکت در رابطه با محیط زیست و ایمنی انجام خواهیم داد. گرچه سونی و هوندا شباهت های تاریخی و فرهنگی زیادی با یکدیگر دارند، اما حوزه های تخصص ما با یکدیگر بسیار فرق دارد. من معتقدم که این اتحاد که نقاط قوت دو شرکت ما را گرد هم می آورد و فرصت های زیادی را برای پیشرفت ارائه می نماید.

سونی مدتی است که قصد خود را برای ورود به دنیای خودرو اعلام نموده است، اما این اولین حرکت ملموس سونی به صنعت خودروسازی است. در نمایشگاه CES 2020 سونی یک خودروی مفهومی الکتریکی به نام Vision-S و در نمایشگاه CES 2022 یا ایجاد تغییراتی Vision-S 02 را به نمایش گذاشت. در آن موقع سونی بیان کرد که میخواهد تا بهار سال 2022 یک شرکت بنام Sony Mobility تأسیس کند. به نظر می رسد که مشارکت نو سونی و هوندا این ایده را مورد بحث قرار داده است.

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "همکاری سونی و هوندا برای فراوری خودروی برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سونی و هوندا برای فراوری خودروی برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید