همکاری مجدد فوجی فیلم با جایزه بین المللی عکس 5

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران (پانا) - مهدی شادی زاده از همکاری مجدد جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 با شرکت تهران فوکا (فوجی فیلم) اطلاع داد.

همکاری مجدد فوجی فیلم با جایزه بین المللی عکس 5

به گزارش روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده مؤسس و دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 گفت: سال گذشته جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 با فوجی فیلم همکاری کرد که فوجی فیلم به عکس برتر این جشنواره یک دوربین عکاسی اهدا کرد و قرار است سال جاری این همکاری ادامه یابد و در این دوره از جشنواره به عکس برتر و بعلاوه ویدئو آرت برتر دو دوربین x-t200 اهدا گردد.

این مستندساز در ادامه اعلام کرد: سال جاری در نظر داریم به بخش ویدئو آرت توجه ویژه داشته باشیم زیرا در کشور ما و همه جای جهان ویدئو آرت جز هنرهای معاصر و مدرن محسوب می گردد ولی زیاد به آن توجه نمی گردد.

دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 اضافه نمود: هدف ما این است که هنرمندان این حوزه بتوانند فعالیت نمایند و آثارشان را بفروشند. در کشورهای دیگر این هنرمندان می توانند آثار خود را بفروشند ولی در کشور ما هنوز به طور کامل این هنر را نمی شناسند و با آن ارتباط برقرار نمی نمایند.

وی اظهار داشت: پایه اصلی جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 ویدئو آرت و عکس است ولی چون ویدئو آرت مهجور واقع شده است در نظر داریم که سال جاری به این بخش هم جایزه تعلق گیرد و اولین بار در کشور ما است که در یک جشنواره جایزه به این بخش تعلق می گیرد.

این هنرمند در انتها گفت: هدف دیگر ما فرهنگ سازی در حوزه ویدئو آرت است تا بتوانیم کاری کنیم آثار این هنرمندان به فروش برسد و مخاطبان برای تماشا این ویدئوها از هنرمندان این حوزه حمایت نمایند.

عوامل این جشنواره عبارت اند از: مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده مؤسس و دبیر جشنواره، سیمین بایرامی مدیر هنری، غزل مظفری گرافیست، موسسه فرهنگی هنری پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی

منبع: خبرگزاری پانا

به "همکاری مجدد فوجی فیلم با جایزه بین المللی عکس 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مجدد فوجی فیلم با جایزه بین المللی عکس 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید