گلکسی واچ اولترا؛ عرضه رقیب اپل واچ اولترا 2 تأیید شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، با اشاره به نام گلکسی واچ اولترا در یک وب سایت صدور گواهی، تقریبا مطمئن شده ایم که سامسونگ میخواهد این ساعت را تابستان سال جاری عرضه کند.

گلکسی واچ اولترا؛ عرضه رقیب اپل واچ اولترا 2 تأیید شد

سامسونگ معمولا هر سال دو ساعت هوشمند از سری گلکسی واچ را راهی بازار می نماید. این در حالی است که تبلت ها و گوشی های این شرکت در سه مدل معرفی و عرضه می شوند. اما اینطور که به نظر می رسد، این سیاست شرکت کره ای قرار است برای ساعت های هوشمند آن هم در نظر گرفته گردد.

گلکسی واچ اولترا، رقیب سرسخت اپل واچ اولترا 2

پیش تر شنیده بودیم این محصول قرار است با نام گلکسی واچ X به بازار بیاید. اما بعدا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد آن را گلکسی واچ 7 اولترا نام گذاری کند.

حالا و با توجه به خبری که به تازگی منتشر شده، ظاهرا هیچ یک از این نام ها برای رقیب اپل واچ اولترا 2 در نظر گرفته نمی گردد، بلکه گلکسی واچ اولترا، محصولی است که باید منتظرش باشیم.

با توجه به اسکرین شات منتشر شده از صفحه وب سایت صدور گواهی TDRA مربوط به گلکسی واچ اولترا، شماره مدل این محصول SM-L705F خواهد بود. معین نیست سامسونگ این ساعت را در چند مدل عرضه می نماید اما مدل مورد نظر، از اینترنت همراه پشتیبانی می نماید. علاوه بر این ها، فهرست FCC هم نشان می دهد که این ساعت هوشمند از شارژر 10 واتی پشتیبانی می نماید.

معینات گلکسی واچ اولترا

با توجه به شایعات اخیر، می دانیم این ساعت نمایشگری 1.5 اینچی مربعی شکل با گوشه های منحنی خواهد داشت (مشابه اپل واچ اولترا). بعلاوه به احتمال زیاد در اطراف این پنل، یک حلقه چرخان فیزیکی را هم شاهد خواهیم بود که برای گشت و گذار در منوی ساعت در نظر گرفته شده است. روی فریم سمت راست این ساعت سه کلید و روی فریم سمت چپ هم خروجی اسپیکر را شاهد خواهیم بود.

گلکسی واچ اولترا طبق شایعات، از استاندارد ضد آب 10ATM بهره خواهد برد؛ این یعنی در عمق 100 متری آب هم از نفوذ آن به داخل جلوگیری می نمایند. طول عمر باتری 578 میلی آمپر ساعتی آن هم 100 ساعت اعلام شده که باید دید آیا در عمل هم به چنین اندازهی می توان دست پیدا کرد یا خیر.

تا به امروز بیشترین طول عمر باتری ساعت های هوشمند سامسونگ مبتنی بر WearOS، حدودا 80 ساعت بوده (واچ 5 پرو). اما گلکسی واچ اولترا می آید تا این رکورد را با یک ارتقای 20 ساعته جابجا کند.

در رسیدن به این اندازه شارژدهی، علاوه بر سیستم عامل، پردازنده هم دخیل است؛ طبق شنیده ها، اگزینوس W1000 به عنوان قلب تپنده این ساعت در نظر گرفته خواهد شد. این ساعت هوشمند در جولای سال جاری (اواسط تابستان) به همراه گوشی های تاشوی سری 6، و خانواده گلکسی واچ 7، گلکسی واچ FE، گلکسی واچ 4 2024 و گلکسی رینگ رونمایی خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی واچ اولترا؛ عرضه رقیب اپل واچ اولترا 2 تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ اولترا؛ عرضه رقیب اپل واچ اولترا 2 تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید