ZTE از نسل جدید دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سال گذشته میلادی گوشی ZTE Axon 20 به عنوان اولین گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر راهی بازار شد. متأسفانه طبق آنالیز های اجرا شده، این دوربین از نظر کیفیت حرف زیادی برای گفتن ندارد.

ZTE از نسل جدید دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد

اما حالا این شرکت چینی در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه MWC شانگهای از نسل دوم این فناوری رونمایی نموده است. طبق اعلام ZTE، در تراکم پیکسلی بخشی از نمایشگر که بر روی دوربین قرار گرفته، از 200 به 400 پیکسل در اینچ افزایش یافته است. به همین خاطر شاهد هماهنگی بیشتری بین این ناحیه و کلیت نمایشگر خواهیم بود.

این شرکت در رابطه با بهبود کیفیت عکس های ثبت شده با این فناوری جدید اطلاع رسانی ننموده است. در هر صورت با توجه به مسائل بسیار زیاد نسل قبلی دوربین زیر نمایشگر ZTE، امیدواریم این شرکت برای نسل جدید آن پیروز به رفع کردن مسائل باشد.

یکی از مهم ترین چالش های دوربین زیر نمایشگر این است که نور باید از بین شکاف های بسیار کوچک موجود در نمایشگر رد گردد و به سنسور دوربین برسد. ZTE برای حل این مشکل در نسل اول دوربین زیر نمایشگر خود، تراکم پیکسلی بخشی از نمایشگر که بر روی دوربین قرار گرفته بود، کاهش داد. اما حالا که در نسل بعدی این فناوری تراکم پیکسلی افزایش پیدا نموده، به نظر می رسد ZTE راه حل دیگری برای حل این مشکل پیدا نموده است.

همچنین ZTE در جریان این کنفرانس از اولین سیستم تشخیص چهره سه بعدی زیر نمایشگر رونمایی نموده است. این فناوری نشان می دهد که حتی آیفون های مبتنی بر سیستم تشخیص چهره هم در آینده نزدیک می توانند بریدگی نمایشگر را حذف نمایند و با نمایشگرهای یک دست به دست کاربران برسند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "ZTE از نسل جدید دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ZTE از نسل جدید دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید