از شنبه؛ ورود به مترو و اتوبوس ها بدون ماسک ممنوع است

به گزارش وبلاگ تور کیش، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: از فردا (شنبه 13 اردیبهشت ماه) استفاده از ماسک در مترو اجباری است.

از شنبه؛ ورود به مترو و اتوبوس ها بدون ماسک ممنوع است

به گزارش وبلاگ تور کیش، فرنوش نوبخت در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا و ابلاغ وزیر کشور از فردا تمام شهروندان برای ورود به مترو و شبکه حمل و نقل اتوبوس حتما باید از ماسک استفاده نمایند.

وی گفت: از تمام شهروندان تقاضا داریم همکاری لازم را داشته باشند و برای ورود به شبکه مترو ماسک استفاده نمایند تا از ورود آن ها جلوگیری نگردد.

نوبخت توضیح داد: در بعضی ایستگاه های مترو تهران که جمعیت عمده ای تردد می نمایند با همکاری وزارت صمت، فراوری نماینده های ماسک برای توزیع مستقیم ماسک اقدام می نمایند.

وی اضافه نمود: هموطنانی که ماسک ندارند چه مسافر مترو باشند و چه نباشند می توانند از این فروشگاه ها ماسک را به قیمت مصوب تهیه نمایند.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تاکید نمود: شهروندان حتما باید ماسک بزنند، چون در محیط بسته مترو برای سلامتی خودشان و سایر شهروندان ضروری است؛ بنابراین گزارش آقای نوبخت پیش از این هم از از عرضه ماسک با قیمت مصوب در 25 ایستگاه منتخب متروی تهران و حومه خبر داده و گفته است: شرکت بهره برداری مترو از شنبه 13 اردیبهشت در مرحله اول در 25 ایستگاه منتخب که جمعیت بیش از 500 هزار نفری در آن تردد می نمایند، ماسک با قیمت مصوب عرضه می نماید.

این کار با موضوع وزارت صمت، شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و با همکاری اتاق اصناف تهران و اتحادیه پوشاک تهران در ایستگاه های تهران (صادقیه)، کرج، گلشهر، امام خمینی (ره)، شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی، بیمه، آزادگان، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، جوانمرد قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتم تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، میدان شهدا و سبلان اجرا می گردد.

اجرای طرح استفاده اجباری از ماسک در مترو

عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: برابر روال روز های گذشته پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت و درمان درباره مقابله با کرونا ویروس در اماکن عمومی به ویژه مترو، اتوبوس و تاکسی با دقت باید اجرا گردد.

وی اضافه نمود: هر چند که تا به امروز نیز استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی به ویژه مترو تا حدود زیادی توسط شهروندان انجام می شد، اما از فردا (13 اردیبهشت ماه) استفاده از ماسک به صورت اجباری انجام خواهد شد که امیدواریم همه شهروندانی که قصد استفاده از حمل و نقل عمومی و مترو را دارند نسبت به استفاده از ماسک اقدام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "از شنبه؛ ورود به مترو و اتوبوس ها بدون ماسک ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شنبه؛ ورود به مترو و اتوبوس ها بدون ماسک ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید