توانمندی های فناورانه حوزه ساختمان در مسکو به نمایش درمی آید

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از معاونت علمی، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه Mosbuild 2023 مسکو 8 تا 11 فروردین ماه سال 1402 برگزار می گردد و بیش از 800 شرکت از 20 کشور به عنوان غرفه دار در این نمایشگاه حضور می یابند.

توانمندی های فناورانه حوزه ساختمان در مسکو به نمایش درمی آید

فرصتی مناسب که برای شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی نیز فراهم است تا بتوانند محصولات و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و با بازاز جهانی این حوزه آشنا شوند. حضور این شرکت ها در نمایشگاه مسکو می تواند مسیر راه یابی آنها به بازار بین المللی را نیز هموار کند.

نمایشگاه MosBuild بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه، کشورهای CIS و اروپای شرقی است به همین علت طی برگزاری سالانه خود میزبان شرکت های گوناگونی از کشورهای مختلف است.

بیست و هشتمین دوره آن نیز با حضور بیش از 800 شرکت فراوری و تامین نماینده در همه گروه های کالایی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی برگزار خواهد شد. پیش بینی ها از این حکایت دارد که بیش از 56 هزار بازدیدنماینده متخصص از 45 کشور جهان و تمام منطقه ها روسیه از این نمایشگاه تماشا نمایند.

این نمایشگاه شامل 15 زیر مجموعه بزرگ است که طیف کاملی از محصولات و راه چاره های فنی برای تمام مراحل ساخت وساز ساختمان طراحی داخلی و دکوراسیون را در بر می گیرد و برنامه های جانبی و رویدادهای همزمان این نمایشگاه در کلاس جهانی برگزار می گردد.

حوزه های مرتبط با نمایشگاه شامل سنگ و سرامیک، مصالح و تجهیزات ساختمانی، رنگ و رزین ساختمانی، تجهیزات برقی ساختمان، شیرآلات ساختمانی و مبلمان می گردد.

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان و فناور نیز تا 24 اسفند 1401 فرصت دارند در این نمایشگاه ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توانمندی های فناورانه حوزه ساختمان در مسکو به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندی های فناورانه حوزه ساختمان در مسکو به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید