بهداشت دهان و دندان

عکس ، این مار اعضای بدن شکارش را زنده زنده می بلعد!

در سال 2016، هرپتولوژیست هایی که روی مارها در تایلند مطالعه می کردند، شاهد چیزی بودند که قبلاً هرگز ندیده بودند. آنها با ماری برخورد کردند که یک وزغ سمی بزرگ را کشته بود و از اتفاق بعدی شوکه شدند.

30 آبان 1401

تهیه کیک هویج و دارچین بدون فر

این کیک در قابلمه نیز مانند فر پف می نماید و می توانید برای پذیرایی شیک و ساده از آن بهره ببرید. بعلاوه می توانید این کیک را به صورت ساده یا با کرم پنیری سرو نمایید.

5 مرداد 1401

عنصری بسیار ضروری برای بدن که آن را نمی شناسید!

فسفر دومین ماده معدنی است که به مقدار زیادی در بدن وجود دارد. بدن برای بسیاری از عملکردها از جمله ترمیم بافت ها و سلول ها به این ماده معدنی احتیاج دارد.

4 تیر 1401

طرز تهیه کراهی؛ غذای پرادویه و مشهور بلوچی

با طرز تهیه کراهی، یکی از غذاهای خوشمزه و پرادویه بلوچی، هندی و پاکستانی آشنا شوید و با تهیه آن در منزل، یک غذای نو و تند را امتحان کنید.

4 اردیبهشت 1401

پروجریا یا پیری زودرس چیست و چطور تشخیص داده می گردد؟

پروجریا Progeria که بعلاوه به عنوان سندرم هاچینسون-گیلفورد شناخته می گردد، یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر و پیشرونده است که باعث می گردد بچه ها به سرعت پیر شوند. این بیماری از دو سال اول زندگی آغاز می گردد.

15 دی 1400

جواب دندان شکن به شاهرخ استخری ! ، بدان چه می گویی آقای بازیگر

خبرنگاران: یک کاربر در جواب شاهرخ استخری که گفته بود زیاد فیلم سریال ایرانی نگاه می کنی گفت: اگر سریال ایرانی نگاه نمی کردم شما 60 هزار فالورر نداشتی!

9 دی 1400

از عوارض کمبود ویتامین D چه می دانید؟

کمبود ویتامین D می تواند پیامدهای منفی بسیاری برای سلامت انسان داشته باشد. یک رژیم غذایی متعادل که مقدار درست از ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های ضروری، انرژی، و پروتئین را در اختیار بدن قرار می دهد، نقشی کلیدی در حفظ سلامت انسان ایفا می کند. در ادامه...

23 آبان 1400

مکملی برای جسم و روح کودک

تهران (پانا) - آیا تا به حال به اهمیت شیر مادر فکر نموده اید؟ اصلا از اهمیت آن با خبر هستید؟ یا فرآیند شیردهی را یک فرایند طبیعی و عادی می پندارید؟

8 مهر 1400

دردهایی که با دندان درد اشتباه گرفته می شوند

نمناک/همه ما می دانیم که دلایل زیادی برای دندان درد مانند پوسیدگی، حساسیت، التهاب و ...وجود دارد. اما همه دردها مربوط به مسائل دندان ها نیستند.

15 اسفند 1399

10 خوراکی سرشار از کلسیم که لبنی نیستند!

کلسیم برای سلامتی استخوان، ناخن ها و دندان ها نقش مهمی ایفا می نماید. همچنین در سلامتی قلب، عملکرد عضلات و سیگنال های عصبی نقش مهمی دارد. مقدار روزانه مصرف کلسیم برای بیشتر بزرگسالان 1000 میلی گرم است. اگرچه در زنان بالای 50 سال و همه افراد بالای 70 سال 1200...

10 دی 1399

پذیرش بدون کنکور در رشته های علوم پزشکی به هیچ وجه صحت ندارد

پیرو درج اخباری مبنی بر پذیرش بدون کنکور رشته های علوم پزشکی از جمله پرستاری، پیراپزشکی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت دهان و دندان و ... در رسانه ها و فضای مجازی، معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اینگونه اخبار را تکذیب کرد.

9 آبان 1399

راه های خلاص شدن از جوش های پوست چرب

در گزارش زیر روش های طبیعی برای درمان جوش ها را به شما ارائه می دهیم.

8 آبان 1399