نرم افزار و اپلیکیشن

هوش مصنوعی اولین بخش از طومار هرکولانیوم را رمزگشایی کرد

گروهی از محققان دانشجو با افشای محتوای نوشته های یونانی درون طومار سوخته ای که 2000 سال پیش در اثر فوران کوه وزوویوس مدفون شده بود، یاری بزرگی به حل یکی از بزرگترین رازهای باستان شناسی نموده اند.

17 بهمن 1402

آماده ارتقا هستید؟ پلی استیشن نو در راه است، عکس

شایعات حاکی از آن است که PlayStation 5 Pro اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد. اگر شایعه سازان باور داشته باشند، پروژه سونی Viola شامل ارتقاهای ردیابی پرتوی شتابان و یک CPU اورکلاک شده برای بالا بردن PS5 است.

22 آذر 1402

12 ویژگی آیپد که باید از آن ها بهره ببرید

اپل در بازار تبلت ها حرف اول را می زند و با وجود اینکه شرکت های زیادی وارد این بازار شده اند، اما آیپدها همچنان حرف زیادی برای گفتن دارند که در محدوده های قیمتی متفاوت به فروش می رسند. اگر از آیپد استفاده می کنید یا قصد خرید یکی از مدل های آیپد را دارید،...

13 دی 1401

با هوشمندترین انگشتر دنیا آشنا شوید ، از کنترل اشیاء تا طراحی سه بعدی

انگشتر هوشمند موسوم بهLitho یک کنترل کننده انگشتی است که می تواند بر سیستم های مبتنی بر واقعیت افزوده منطبق گردد و تعاملات مختلفی را ترتیب دهد.

3 دی 1401

گورمن: iOS 16 قابلیت نمایشگر همیشه روشن را برای آیفون 14 پرو عرضه می کند

مارک گورمن، روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ، در جدیدترین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On اعلام کرده که سیستم عامل iOS 16 بالاخره قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن را برای کاربران گوشی های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس ارائه خواهد کرد. این قابلیت قرار بود...

17 تیر 1401

5 روش کم هزینه برای تبدیل خانه به سالن یوگا

یوگا یک ورزش آرامش بخش است که به تمرکز و سکوت بالایی احتیاج دارد. شما باید در محیطی این ورزش را انجام دهید که کاملا احساس آرامش می کنید و چیزی وجود ندارد که حواستان را پرت کند. اکنون فرض کنید در کلاس یوگا پیش سایر مردم نشسته اید و می خواهید همین کار را انجام...

19 خرداد 1401

راک استار چگونه اسب شگفت انگیز رد دد ریدمپشن 2 را طراحی نموده است؟

اسب سواری یکی از عناصر مهم در بازی های اکشن و ماجراجویی است. حال می خواهد گشت و گذار در شهرهای قدیمی اساسینز کرید (Assassins Creed) باشد یا اینکه با گرالت در پی شکار خود در ویچر 3 (Witcher 3) باشید. همیشه اسب ها نقش مهمی در گشت و گذار در این عناوین دارند.

26 اردیبهشت 1401

بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول

جمعی از نمایندگان مجلس با حضور در مرکز تخصصی مانیتورینگ اپراتور اول، در جریان جزئیات فنی بسترها و پلتفرم های دیجیتال همراه اول قرار گرفتند.

16 بهمن 1400

معرفی اپلیکیشن AnyDesk؛ حل مسائل رایانه ای از راه دور

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام استفاده از رایانه های شخصی خود با مسائل و نقص های فنی متعددی روبه رو شوید. امروزه تقریبا در هر خانواده و جمع محبت آمیز ای، فرد یا افرادی با دانش و اطلاعات زیاد از نرم افزارهای کامپیوتری و مسائل فنی سیستم پیدا می شوند...

7 بهمن 1400

عکس لو رفته از رفتار دور از شان بهاره کیان افشار !

خبرنگاران :عکسی از بهاره کیان افشار دمنتشر شده است که برخلاف فرهنگ ایرانی آرایش کردن خود را در معرض دید عموم گذاشته است.

15 دی 1400

طراح پلی استیشن 5 از تأثیر توسعه دهندگان بر سخت افزار این کنسول می گوید

پلی استیشن 5 با یک طوفان فکری ساده شروع به کار کرد. حداقل این چیزی است که مارک سرنی، معمار اصلی سخت افزار این کنسول می گوید.

13 دی 1400

با واجارو ، مستقیم از کشاورز بخریم

وقتی به منطقه ها روستایی سفر نموده و خرید مستقیم و بی واسطه از کشاورزان را تجربه می کنیم، هم محصولات را دست اول و تازه از کشاورز خریده ایم و هم معمولا قیمتی به مراتب پایین تر از خرده فروشی های شهر پرداخته ایم؛ ولی چه می گردد کرد که وقتی به آپارتمان شهری...

27 تیر 1400

گام نهایی نسخه الکترونیک در آینده نزدیک برداشته می شود

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت با توجه به موفقیت طرح نسخه الکترونیک و تأثیرات مثبت این برنامه بر خدمت رسانی به بیمه شدگان در آینده نزدیک گام نهایی و تکمیل کننده این طرح نیز برداشته خواهد شد.

23 اردیبهشت 1400

نقش تکنولوژی در آینده هتل ها و سرویس های رزرو آنلاین هتل

تکنولوژی، خود را در همه ابعاد زندگی انسان ها جای داده است و امروزه شما به هر موضوعی که نگاه کنید امکان ندارد ردپای تکنولوژی و مدرن شدن را در آن مشاهده نکنید. از جمله بخش هایی که نتوانسته از این موضوع خود را دور نگه دارد می توان به گردشگری اشاره نمود. برای...

14 اردیبهشت 1400

دسترسی برنامه های اندرویدی به اطلاعات سایر برنامه ها محدود می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، از این پس تنها برنامه های ضدویروس، برنامه های مدیریت فایل ها، مرورگرها، اپلیکیشن های جست جو و برنامه هایی با کارکردهای مشابه می توانند دریابند هر کاربر بر روی گوشی خود چه برنامه های دیگری را نصب کرده است.

10 اردیبهشت 1400

سیوهای اصلی دیابلو 2 روی Diablo II Resurrected کار خواهند کرد

چندی پیش در جریان مراسم بلیزکان آنلاین بالاخره به صورت رسمی بازسازی بازی دیابلو 2 با نام Diablo II: Resurrected معرفی گردید. هرچند این نسخه یک بازسازی عظیم است، اما طبق اطلاعات منتشر شده، هواداران می توانند از سیوها و فایل های ذخیره نسخه اصلی بازی استفاده نمایند.

23 فروردین 1400

چگونگی صدور چک چند امضایی در قانون جدید

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ضمن تشریح چگونگی صدور چک چند امضایی در قانون جدید، گفت: در قانون جدید چک برای هر فرد به منظور صدور چک یک سقف اعتباری معین شده است و مجموع مبلغ چک هایی که فرد در بازه یک ساله صدور می نماید، نباید بیشتر از سقف اعتباری...

6 فروردین 1400

قیمت انواع گوشی موبایل، امروز 29 بهمن 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 29 بهمن را مشاهده می کنید.

23 اسفند 1399

ساخت قوی ترین کامپیوتر کوانتومی و پیشرفته ترین یخچال دنیا توسط IBM

IBM برای پیشی دریافت از رقبا، در حال توسعه پیشرفته ترین یخچال جهان است که می تواند کامپیوتر کوانتومی یک میلیون کیوبیتی را درون خود جای دهد.

17 بهمن 1399

سامسونگ برنامه One UI 3.0 beta را برای سری گلکسی S10 ارائه کرد

سامسونگ از مدتی قبل نسخه بتا One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را برای مجموعه های گلکسی S20، نوت 20 و Z Flip منتشر کرده است و امروز با راه اندازی برنامه بتا One UI 3.0 برای پرچمداران سال 2019 خود یعنی گلکسی S10، S10 + و S10e گامی دیگر برداشت.

7 دی 1399
تعداد: (25)