آشپزی

یک ساندویچ مقوی و سالم که سلامت تان را تضمین می نماید

با ور کنید حتما نباید داخل ساندویچ پر ازگوشت یا سوسیس و کالباس باشد، ساندویچ سیب زمینی و تخم مرغ هم به مقدار کافی خوشمزه و مقوی است.

27 خرداد 1402

طرز تهیه رب انار خانگی با دو روش ساده

این چاشنی مثل خود انار بسیار مفید است، به ویژه اگر در تهیه آن از انار های مرغوب استفاده کنید و در صورتی می توانید کاملا از این موضوع مطمئن شوید که خودتان رب انار را تهیه کنید.

8 آبان 1401

هتل فمیلی تمو باتومی؛ اقامتگاهی خانوادگی با ساحل اختصاصی

هتل فمیلی تمو در شهر باتومی واقع شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و همین مورد سبب می گردد تا مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان این محل را انتخاب نمایند.

19 شهریور 1401

طرز تهیه پنکیک وگان بدون شیر

صبح یک روز تعطیل، با صبحانه مفصل و طعم پنکک یا املت گرم دوست داشتنی تر می گردد؛ اما اگر وگان باشید، خیال روز میز گذاشتن این صبحانه های هیجان انگیز را از سرتان بیرون می کنید و احتمالا سراغ گزینه های تکراری می روید. ما در این مطلب، آغاز یک صبح انرژی بخش را...

16 شهریور 1401

طرز تهیه سوپ قارچ

سوپ قارچ و خامه یکی از انواع سوپ های مجلسی است که در میهمانی ها و رستوران های خاص سرو می گردد. این سوپ علاوه بر طعم بی نظیرش، به خاطر وجود قارچ، سرشار از پروتئین و انواع ویتامین ها است و یک پیش غذای عالی به شمار میرود.

14 شهریور 1401

تهیه کیک هویج و دارچین بدون فر

این کیک در قابلمه نیز مانند فر پف می نماید و می توانید برای پذیرایی شیک و ساده از آن بهره ببرید. بعلاوه می توانید این کیک را به صورت ساده یا با کرم پنیری سرو نمایید.

5 مرداد 1401

فوت وفن های درست کردن کباب کوبیده در خانه

برای تهیه کباب کوبیده باید از گوشت چرخ نموده گوسفندی یا مخلوط گوساله بهره ببرید و برای اینکه کباب کوبیده ترد و خوشمزه گردد باید از گوشت چربی دار استفاده کنیم. گوشتی که چربی اش کم باشد هنگام ماساژ دادن خودش را ول می نماید.

24 خرداد 1401

طرز تهیه کراهی؛ غذای پرادویه و مشهور بلوچی

با طرز تهیه کراهی، یکی از غذاهای خوشمزه و پرادویه بلوچی، هندی و پاکستانی آشنا شوید و با تهیه آن در منزل، یک غذای نو و تند را امتحان کنید.

4 اردیبهشت 1401

طرز تهیه سالاد انار و سیب سبز خوشمزه با سس مخصوص

ترکیب های جسورانه مواد غذایی مختلف است که یک سالاد کاهوی ساده را به تبدیل به سالادی غافلگیرکننده و بی نهایت خوشمزه می کند. یک سالاد خوب از ترکیب مواد تازه با یک سس خوش طعم تهیه می شود. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم یکی...

25 فروردین 1401

طرز تهیه رولت کدو حلوایی؛ شیرینی خوشمزه پاییزی با فیلینگ کرم چیز!

رولت یکی از شیرینی های خیلی محبوب و مجذوب کننده مخصوصا برای ایرانی هاست که اگه قرار باشه شیرینی بخرن بیشتر اوقات حتما رولت یکی از اصلی ترین انتخاب هاشون برای خرید شیرینی هست! حالا تصور کنید خودتون بتونید در منزل هر نوع رولتی رو دوست دارید درست کنید و...

16 دی 1400

طرز تهیه کیک اسفنجی

یک کارشناس آشپزی، طرز تهیه کیک اسفنجی را آموزش داده است.

14 دی 1400

موکا فراپه قهوه؛ نوشیدنی سالم برای عاشقان قهوه

زندگی امروز- سعی می کنیم یک نوشیدنی خنک و سالم را به شما آموزش بدهیم، ولی از قلم نیاندازید حتی یک چیزِ سالم هم اگر بیش از حد استفاده گردد تاثیر منفی دارد.

24 شهریور 1400

چگونه جلوی پیری و چروک شدن پوست را به طور طبیعی بگیریم؟

پیری جزء جدانشدنی زندگی است. با وجود اینکه همه ما این موضوع را می دانیم، اما وقتی نشانه های پیری مثل چین وچروک و خطوط ظریف را روی پوستمان می بینیم، حسابی ناراحت می شویم و حس پیر بودن پیدا می کنیم. خبر خوبی که می خواهیم به شما بدهیم این است که با استفاده...

9 مرداد 1400

طرز تهیه ته چین مرغ بدون فر با تمام نکات رستورانی

ته چین یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که اگر به روش صحیحی طبخ شود، بوی آن محله را بر می دارد! در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد چگونه یک ته چین مرغ بدون فر درست کنید که روی دست ته چین رستورانی و حتی مسلم (رستوران معروف بازار تهران) را بزند! همراه...

30 تیر 1400

برطرف تندی غذا؛ چگونه تندی انواع غذاها را بگیریم؟

تندی غذا را چگونه از بین ببریم؟ از بین بردن تندی غذا یا کم کردن آن، با مواد مثل سیب زمینی، شکر، لبنیات و ... امکان پذیر است. برطرف تندی غذا دارای تکنیک های خاص خود است.

17 تیر 1400

با این شربت گیاهی ریه را کاملا پاکسازی کنید

سیر فواید بی شماری دارد که می توان در سراسر دنیا یافت. همچنین قرن هاست که به عنوان یک ماده دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف سیر با شکم خالی از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفته و نتایج متفاوت می باشد. قطعا مادربزرگ های شما از خواص سیر، زیاد یاد می...

30 آبان 1399

بروکلی پنیری + دستور تهیه

در این مطلب طرز تهیه بروکلی پنیری را به شما آموزش می دهیم.

17 شهریور 1399