روانشناسی

10 راه برای بیشتر خواندن

پرمشغله ترین افراد روی این کره خاکی، مشتاق ترین افراد به مطالعه هستند. مطالعه باعث ایجاد خلاقیت در شما می گردد و در فهم مسائل پیچیده و رشد فکری تان یاری می نماید.

14 تیر 1402

10 میز کنسول کاربردی که می تواند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کند

میز کنسول یکی از آن وسایلی است که وقتی به خانه وارد می گردد می تواند تحول بزرگی در زیبایی و منظم شدن خانه ایجاد کند. این میز پرکاربرد فضای کمی را اشغال می نماید اما می تواند میزان زیادی از وسایل خرده و ریزه را در خود جای دهد. بعلاوه سطح آن برای قرار دادن...

22 اردیبهشت 1402

ترفندهایی ساده برای اتاق خواب کوچک

یکی از اصلی ترین بخش ها در هر خانه ای اتاق خواب است. بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک، بیشترین دقت و خلاقیت را بکار ببرید.

3 اردیبهشت 1402

جزیره تنریف اسپانیا؛ مقصد گردشگری محبوب در قاره اروپا

اسپانیا یکی از بی مثال ترین مقاصد گردشگری در اروپا بوده و همه ساله گردشگران متعددی به این کشور سفر می نمایند. در میان جاذبه های دیدنی اسپانیا، جزیره تنریف که از بهم پیوستن آتشفشان های ماسه ای و جنگلهای انبوه با درختان برگ مو و کاج تشکیل شده، توانسته تا...

21 فروردین 1402

مراسم رونمایی از کتاب های رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران ، مراسم آیین رونمایی از کتاب های دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، اسرافیل فرج اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، محمود فرهنگ دبیر رویداد، سیدمحمدجواد...

17 اسفند 1401

از سم زدایی کبد تا درمان بی خوابی فقط با یک گیاه!

گیاه و عرق نعنا دارای خاصیت آرامبخشی، بهبود عملکرد مغز، بهبود هضم غذا، درمان نفخ معده، برطرف بوی بد دهان، کاهش استرس و اضطراب، درمان دل درد و دل پیچه است.

29 دی 1401

اگر می خواهید شب ها خوب بخوابید، حتما این کار را انجام دهید

اگر می خواهید شب ها خوب بخوابید، حتما در طول روز کمی بیرون بروید، حتی اگر هوا ابری باشد.

6 دی 1401

پاییزگردی در 6 گوشه دنج شیراز

خبرنگاران: پیشنهاد می دهیم به 6 جاذبه اطراف شیراز که در پاییز مکانی مناسب برای گردش است سفر نمایند. سفری یک روزه که با امکانات کم و با صرفه جویی در زمان و هزینه امکان پذیر است و چه بسا لذت و خاطره ای شیرین تر از سفرهای چند روزه و طولانی به جا می گذارد.

8 آذر 1401

آیا مردان هم احتیاج به مکمل دارند؟

باید توجه کرد در صورتی که نیازهای روزانه مردان به مواد مغذی تامین نشود، آن ها باید از مکمل هایی که مخصوص مردان است، استفاده نمایند. این درحالی است که ممکن است مردان نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

28 مهر 1401

تماشا کنید: نمایشگر همیشه روشن در آیفون 14 پرو حیرت انگیز خواهد بود

اینطور که به نظر می رسد، قابلیت نمایشگر همیشه روشن در آیفون 14 پرو قرار است بسیار مجذوب کننده تر از نمونه موجود در گوشی های اندرویدی باشد.

11 مرداد 1401

بالش هوشمندی که نیروی مورد احتیاج خود را از نیروی حاصل از حرکات سر کاربرش تامین می نماید

خواب بد و بی کیفیت می تواند زندگی و موفقیت کاری و تحصیلی ما را با مشکل روبرو کند. بنابراین وسیله هایی برای پایش کیفیت و کمیت خواب درست شده اند. این وسایل هم در کلینیک های خواب کاربرد دارند و هم برخی از آنها را می توانیم خودمان بخریم و در خانه استفاده کنیم.

19 تیر 1401

برگزاری نشست هماهنگی و سیاست گذاری مدیران روابط عمومی صنعت آب

نخستین نشست هماهنگی و سیاستگذاری مدیران روابط عمومی صنعت آب کشور (آب و آبفا) که به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی درشرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار گردید.

8 تیر 1401

معرفی پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

آشنایی با پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک | First Class Cathay Pacificامروز می خواهیم تا یکی دیگر از پروازهای فرست کلاس در ایرلاین های معروف جهان را به شما معرفی نماییم. پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پاسفیک (First Class Cathay Pacific). بگذارید تا این گونه...

5 تیر 1401

5 روش کم هزینه برای تبدیل خانه به سالن یوگا

یوگا یک ورزش آرامش بخش است که به تمرکز و سکوت بالایی احتیاج دارد. شما باید در محیطی این ورزش را انجام دهید که کاملا احساس آرامش می کنید و چیزی وجود ندارد که حواستان را پرت کند. اکنون فرض کنید در کلاس یوگا پیش سایر مردم نشسته اید و می خواهید همین کار را انجام...

19 خرداد 1401

7 روش برای اینکه سرمای زمستان را دور بزنید!

چگونه در زمستان گرم بمانیم؟تا به حال شده که بخواهید در زمستان به سفری بروید که مقصد مورد نظرتان مثل روسیه و یا شهرهای اروپایی مانند اسلو، از آن دست سرماهایی دارد که تا مغز استخوان نفوذ می نماید؟ آیا در این حالت، سفرتان را لغو می کنید یا که به جنگ با سرما...

17 خرداد 1401

تفریحات زمستانی در اردبیل

در فصل سرما از اردبیل زیبا دیدن کنید، تنی به آبگرم هایش بزنید، در دامنه های سبلان اسکی کنید و دریاچه یخ زده شورابیل را ببینید.

1 خرداد 1401

طرز تهیه کراهی؛ غذای پرادویه و مشهور بلوچی

با طرز تهیه کراهی، یکی از غذاهای خوشمزه و پرادویه بلوچی، هندی و پاکستانی آشنا شوید و با تهیه آن در منزل، یک غذای نو و تند را امتحان کنید.

4 اردیبهشت 1401

چگونه به اروپا مقرون به صرفه سفر کنیم؟ (قسمت اول)

راه های مقرون به صرفه سفر کردن به اروپاهمه می دانیم که هزینه های سفر به اروپا سنگین و گران است و برای همه چیز از هتل و خوراکی گرفته تا تاکسی و اتوبوس و مترو باید پول زیادی پرداخت کنیم. اما هیچ کاری نشد ندارد و می توانیم با استفاده از بعضی ترفندها، هزینه...

30 فروردین 1401

چگونه برای سفری اقتصادی برنامه ریزی کنیم؟

اگر اهل سفر هستید، اگر زیاد سفر می کنید و اگر در فکر کاهش هزینه های سفر هستید در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید.

27 فروردین 1401

سرمربی ویستاتوربین: آزادی پله پرتاب ما خواهد شد، مقابل پرسپولیس دیده می شویم

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین گفت: مطمئنم بازیکنان ما مقابل پرسپولیس دیده می شوند و آزادی، پله پرتاب خیلی از آن ها خواهد شد.

4 بهمن 1400
تعداد: (40)